26 de maig del 2009

QUI T'ENTENGUI QUE ET COMPRI

Què puc fer perquè el meu fill adolescent no em contesti malament quan li faig una pregunta? Com puc motivar-lo perquè tingui més motivació en els estudis? Com puc parlar de sexualitat amb la meva filla? Com em puc apropar al meu fill sense que se senti controlat? Com ho puc fer perquè m'expliqui el que li passa? Aquestes i d'altres qüestions es tractaran en la propera edició del QUI T'ENTENGUI QUE ET COMPRI que es realitzarà el dijous 28 de maig a Ràdio Vilafranca. Obrim el correu electrònic del programa perquè ens feu arribar les vostres consultes, dubtes i preguntes sobre la relació amb els vostres fills/es adolescents i sobre com millorar les vostres pautes d'actuació com a mares i pares.

Hi haurà la presència dels psicòlegs Imma Marrugat i Daniel Borrell per poder respondre a totes les vostres qüestions plantejades. Ens podeu fer arribar les vostres consultes al quitentengui@gmail.com.

No deixis passar aquesta oportunitat per tenir respostes a les teves preguntes! El proper dijous 28 de maig a les 10:30h a Ràdio Vilafranca - 90.2 FM.

ESPAI d PSICOTERÀPIA DBG

ESPAI d BARCELONA
C/ Aribau, 152, 2n 2a

ESPAI d VILAFRANCA
C/ Vilobí, 5, 1r 3a

Contacte: 679.72.39.39

1 comentari:

Penedesfera ha dit...

Hola Daniel,

Gràcies per afegir-te a la Penedesfera www.penedesfera.cat, la comunitat de blocaires de l'Anoia, l'Alt i el Baix Penedès i el Garraf.

T'agrairíem que per a difondre i augmentar la xarxa facis un link del teu bloc cap al portal. A la barra lateral trobaràs logos i consells per millorar la visibilitat a la Penedesfera.

Recorda que al web trobaràs tot un seguit d'eines per tal de millorar la comunicació i la participació entre els penedesencs a internet.

Salutacions i felicitats pel bloc!

Daniel García Peris
www.danielgarciaperis.cat