9 de setembre del 2009

9 del 9 del 9

Avui m'he despertat pensant en el número 9. Avui és dimecres 9 de setembre del 2009. Per mi, aquest número té un significat especial. Sumant la data, el mes i l'any del meu naixament... ja et pots imaginar que el número és el 9.

El número 9 està entre el vuit i el deu.
El meu primer petó va ser en un dia 9.
El 9 té dues cares: el 9 i el 6.
9-09-2001 - Primer matrimoni civil a Espanya entre una persona transexual i un home a Igualada.
El 9 significa la veritat pels hebreus.
El Camp 9 és l'estadi del F.C.Barcelona.
9-09-1828 - Naixament de León Tolstoi.
Tinc vint-i-9 anys.
El 9 és el tercer número del meu mòbil.
Feliç Any 9!
Un gat té 9 vides.
9-09-1976 - Defunció de Mao Tse-Tung.
Tots hem estat 9 mesos a la panxa de la nostra mare.
Poble 9 i Nou Barris formen part del mapa de Barcelona.
Avui és un dia 9 per la nova terminal de l'aeroport del Prat.
S'ha estrenat un 9 video-joc de l'emblemàtic grup Beatles.
Queden 113 dies per finalitzar el 200nou.

Demà és dijous 10 de setembre... però, tornarà a ser un 9 dia!
No te'n oblidis de nou...

ESPAI d PSICOTERÀPIA DBG

ESPAI d BARCELONA
C/ Aribau, 152, 2n 2a

ESPAI d VILAFRANCA
C/ Vilobí, 5, 1r 3a

Contacte: 679.72.39.39

2 comentaris:

Anònim ha dit...

magnific el relat del 9!! no perdis la imaginacio!!!
carles

Daniel Borrell Giró ha dit...

He disfrutat tant tu com jo del relat. La creativitat és un dels meus punts forts.
Gràcies pel teu comentari, Carles! Em sento com 9...