1 de setembre del 2008

EL TEU ESPAI

Avui és Dilluns 1 de Setembre del 2008.
Avui s'inagura una nova etapa professional a la meva vida.
Avui és un gran dia!

El meu nom és Dani Borrell Giró.
Vull presentar-me i dir-te que vull aconseguir amb aquest bloc que estàs.

Qui sóc?
Vaig estudiar Psicologia a la Universitat de Barcelona entre 1997 i 2002. El meu primer contacte amb la psicologia va ser a l'Espai, servei d'informació i assessorament sexual per a joves de Vilafranca del Penedès. Aquesta porta em va permetre realitzar tallers de promoció de salut (autoestima, sexualitat, afectivitat i educació emocional) en els tres Instituts d'Educació Secundària de la vila. Per aquest motiu, he decidit col·locar la paraula Espai en el blog com un homenatge. En aquesta porta, vaig conèixer la Imma Marrugat, una excel·lent psicòloga i persona.

La meva formació en Psicoteràpia va continuar en el Màster en Teràpia Sexual i de Parella de la Universitat de Barcelona en el 2002. Reconec que aquesta formació ha marcat un abans i un després en la meva vida ja que em va permetre decidir cap a on volia dirigir la meva trajectòria professional. Recordo que, després de la meva primera sessió de psicoteràpia, vaig sentir que em volia dedicar a la psicoteràpia. Sabia que n'havia d'aprendre molt; però, vaig prendre la decisió. En aquesta formació, vaig conèixer grans persones que han influenciat en la meva formació i m'han permès créixer personalment: Hermínia Gomà, Manel Villegas, Mayte Sánchez i Sònia Tapia. Seguidament, vaig tenir dues grans oportunitats en el 2003: treballar com a psicòleg a l'Institut Gomà de Barcelona i a la Clínica del Dolor de l'Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona amb la Maika Bakaikoa, una gran psicòloga i mestra. Han estat dues experiències vitals en la meva vida que m'han permès anar aprenent dia a dia entrant en el món apassionant de la Intel·ligència Emocional i del model humanista Anàlisi Transaccional... Vaig continuar la meva formació fent un Postgrau d'Artteràpia a la Universitat de Girona en el 2006, gràcies a la qual realitzo Tallers d'Arteràpia cada trimestre a la Casa Elizalde. També vull aprofitar per donar les gràcies a la resta de persones que heu format i formeu part del meu camí vital: Soledad Calle, Victòria Fernández, Marta Borrell, Ricard Semis, Marian Bakaikoa, Anna Albareda, Elena Grisolia, Jose Lopera, Eduard Díez,Mati Segura, Margarita González, Valeria Duarte, Rebeca Alonso, Sandra Gómez, Ester Olivella, companyes del Màster en Teràpia Sexual i de Parella, companys/es del Postgrau d'Artteràpia i molts més que tinc molt present.

Actualment, estic desenvolupant la meva tasca clínica en una consulta psicològica a Barcelona i Vilafranca del Penedès. Continuo col·laborant en la Clínica del Dolor de l'Hospital Germans Trias i Pujol (Badalona) i treballant com a Tècnic en promoció de salut en el Servei de Salut Pública i Consum de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès.

Què vull?
A finals del juliol del 2008, vaig tenir una idea: crear un blog sobre psicoteràpia. La proposta inicial era publicar tots aquells articles que he anat publicant en els darrers anys a diferents revistes (Men's Health, El Cargol, Vida més Sana, Revista ACAF, etc). La idea ha anat madurant i vull crear un espai viu on sentis que pots aportar les teves opinions, idees, propostes i suggeriments. Aprofita els comentaris per fer sentir la teva veu! Hi trobaràs articles sobre Psicoteràpia, Teràpia sexual, Teràpia de parella, Dolor crònic i Arteràpia. A més, hi haurà sis apartats dedicats a l'Art (cinema, literatura, música, teatre, poesia i contes) vinculats amb el creixement com a éssers humans. Més endavant, hi haurà un apartat titulat Testimonis, que consisteix en el relat persones anònimes sobre la seva experiència personal en un procés de psicoteràpia i altres idees que s'aniran cuinant a foc lent. Finalment, vull donar les gràcies al Mattia, un geni italià de la informàtica que ha col·laborat en la creació d'aquest espai.

Espero que la teva visita al blog hagi estat satisfactòria!
Feliç setembre!
Fins la propera!

3 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Ei, Dani, felicitats per parir aquest nen que pel que sembla tindrà moltes coses a fer en els propers dies, setmanes, mesos i esperem que anys. Una gran idea, ben pensada i m'ha agradat molt saber la teva trajectòria i també totes les persones que han passat per la teva vida professional.

Doncs res, endavant i a seguir amb aquestes idees... esperem les teves properes paraules amb delit.

Daniel Borrell Giró ha dit...

Considero que la trajectòria professional d'una persona està marcada per les persones que hi formen part, més enllà dels títols i de les escoles.

Gràcies per les teves paraules plenes de vitalitat i entusiasme, Alegria!

TeRe ha dit...

Hola Dani!
he fet una ullada al teu blog i m'he quedat francament impressionada, és molt pròxim, clar, entenedor i el més important COMUNICA, transmet un munt de feelings, pensaments i reaccions k m'han fet no esperar ni un moment x escriure't aquest mail!
m'alegro molt per la teva evolució, el k fas, la feina que t'omple i com has anat trobant el teu lloc!
La meva més sincera enhorabona!